Kytice za 1500 Kč a více = Zdarma doručení

Reklamace

Naším cílem je doručit každou objednávku v perfektním stavu – přesně tak, jak jste si ji představovali. Pokud se ale stane, že něco není v pořádku, můžete uplatnit reklamaci. Vždy uděláme maximum pro rychlé a férové vyřešení.

Co lze reklamovat?

Reklamaci můžete uplatnit v případě:

  • že zboží dorazí poškozené nebo v nevyhovujícím stavu (např. uvadlé květiny),
  • že zboží neodpovídá objednávce (např. jiná kytice, než byla objednána),
  • že dorazilo neúplné nebo nefunkční zboží (např. rozbitá váza).

Reklamační lhůty

U čerstvých květin platí zvláštní režim – reklamaci je nutné uplatnit do 24 hodin od doručení, protože se jedná o zboží podléhající rychlé zkáze.  
U ostatního zboží (např. vázy, bonboniéry, sekty) lze reklamaci uplatnit do 24 měsíců od převzetí, pokud se jedná o vadu, která není způsobena opotřebením nebo nesprávným používáním.

Jak reklamaci uplatnit?

  1. Kontaktujte nás co nejdříve, u květin nejpozději do 24 hodin od převzetí, na e-mailu info@kvetinyonline.cz.
  2. Popište problém a přiložte fotografii doručeného zboží (např. kytice, vázy apod.).
  3. Uveďte číslo objednávky, abychom mohli vše rychle dohledat a vyřešit.

Co se děje dál?

Vaši reklamaci posoudíme obratem – u květin zpravidla tentýž den. Pokud je reklamace oprávněná, nabídneme vám:

  • nové doručení zboží
  • vrácení peněz
  • jiné řešení po dohodě

Další informace

Podrobnosti o reklamacích, vrácení zboží a vašich právech jako spotřebitele najdete v našich Obchodních podmínkách.

Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější. Pokud se tedy něco nepovede, ozvěte se – vyřešíme to rychle a s úsměvem.

Tým KvětinyOnline

Měna
Jazyk