Reklamace
Naším cílem je doručit každou objednávku v perfektním stavu – přesně tak, jak jste si ji představovali. Pokud se ale stane, že něco není v pořádku, můžete uplatnit reklamaci. Vždy uděláme maximum pro rychlé a férové vyřešení.
Co lze reklamovat?
Reklamaci můžete uplatnit v případě:
- že zboží dorazí poškozené nebo v nevyhovujícím stavu (např. uvadlé květiny),
- že zboží neodpovídá objednávce (např. jiná kytice, než byla objednána),
- že dorazilo neúplné nebo nefunkční zboží (např. rozbitá váza).
Reklamační lhůty
U čerstvých květin platí zvláštní režim – reklamaci je nutné uplatnit do 24 hodin od doručení, protože se jedná o zboží podléhající rychlé zkáze.
U ostatního zboží (např. vázy, bonboniéry, sekty) lze reklamaci uplatnit do 24 měsíců od převzetí, pokud se jedná o vadu, která není způsobena opotřebením nebo nesprávným používáním.
Jak reklamaci uplatnit?
- Kontaktujte nás co nejdříve, u květin nejpozději do 24 hodin od převzetí, na e-mailu info@kvetinyonline.cz.
- Popište problém a přiložte fotografii doručeného zboží (např. kytice, vázy apod.).
- Uveďte číslo objednávky, abychom mohli vše rychle dohledat a vyřešit.
Co se děje dál?
Vaši reklamaci posoudíme obratem – u květin zpravidla tentýž den. Pokud je reklamace oprávněná, nabídneme vám:
- nové doručení zboží
- vrácení peněz
- jiné řešení po dohodě
Další informace
Podrobnosti o reklamacích, vrácení zboží a vašich právech jako spotřebitele najdete v našich Obchodních podmínkách.
Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější. Pokud se tedy něco nepovede, ozvěte se – vyřešíme to rychle a s úsměvem.
Tým KvětinyOnline